تمثال مبارک حضرت علی ع
مطالب زیبا و علمی و ایامیدانید هایی که در هیچ وبلاگی پیدانمی شود
تاریخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394
نویسنده : امیرحسین ناجی

اقای نقاشی برایم تعریف می کرد روزی خواب حضرت علی علیه السلام را د

تمثال مبارک حضرت علی علیه السلام

یده ام و از ایشان سوال کردم آقا چهره مبارک شما با آنچه در تصاویر و نقاشی هائی که کشیده اند خیلی متفاوت است . اجازه می دهید بنده هم از شما نقاشی بکشم . آقا فرمودند : شبیه ترین نقاشی به من در امام زاده ابراهیم علیه السلام (واقع در شیراز) است . 
حاج آقا راشد یزدی می گفتند که خودشان نیز جهت دیدن این عکس به شیراز آمده اند .

البته اکنون نسخه اصل آن نزد آقای رضا آیت اللهی فرزند مرحوم آیت الله آقا سید شمس الدین آیت اللهی متولی امام زاده ابراهیم علیه السلام می باشد چرا که در گذشته به علت ترس از عدم ماندگاری و مورد دستخوش قرار گرفتن توسط بازدیدکنندگان از آنجا برداشته و عکس آن جایگزین شده است .

دیشب خدمت یکی از اقوام رسیدیم که حدود هشت سال در بند اسارت رژیم بعثی عراق بودند . ایشان از نسخه اصلی عکسی گرفته بودند و به ما نشان دادند و بنده هم از روی آن با موبایل عکسی گرفتم که به خاطر عدم کیفیت از دوستان عذر خواهی می کنم(انشاءالله به شهر ما بیائید و …)




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید برای شما ارزوی موفقیت دارم